skip to Main Content

Masterclass Branding

Hoe vertel jij jouw unieke verhaal als artiest zowel via social media als op het podium?
Een interessante kijk op de wereld van branding, zowel vanuit het perspectief van een muzikant, als die van een brand manager.

Ginge geeft haar kijk op branding voor opkomende artiesten en deelt je haar ervaringen: wat kan je als artiest zelf aan je eigen branding doen?

dinsdag 4 oktober
Poppodium
de Spot, Middelburg
20:00 – 21:30 uur, inloop 19:30

Cyriel Marijnissen
Motto: Je bent wie je brand.

Cyriel is agent en gespecialiseerd in personal branding: “iedereen is uniek, maar waarom verzanden zo veel mensen in een generieke profilering?” Via de muziekindustrie, kwam hij terecht in de media waar hij ruim 10 jaar ervaring heeft. Cyriel begrijpt de taal van creatievelingen.

Cyriel studeerde af aan de Rockacademie als ‘Songwriter’ en ‘Music Business Professional’. Hij begon zijn carrière bij het management van Alain Clark en Acda en de Munnik. Uiteindelijk huurde Sony Music hem in om zijn visie jarenlang uit te werken op hun Nederlandse artiesten. Hij was onder andere verantwoordelijk voor de opvallende doorbraak van Jett Rebel, albums van Jacqueline Govaert, VanVelzen en Michael Prins.

Ginge
Ginger, zonder “R”. Ze maakt RnB-pop met nummers over gebroken harten, woede en romantiek. Geïnspireerd door o.a. Snoh Aalegra en Joy Crookes en al samenwerkend met .multibeat kwamen er soul en jazz invloeden bij kijken. Op haar debuut EP Belly gaat ze stevige thema’s aan: mentale struggles, ongelijkheid, niets blijft gespaard. 

TBA